Hana Melicharová

12:02 AM NO LIMITS Himalaya 2016 0 Comments




Pocházím z jižních Čech nedaleko malebného husitského města Tábor. V Plzni jsem strávila 3 roky studiem ergoterapie na FZS ZČU a dodnes je toto město mojí srdcovou záležitostí. Navázala jsem studiem fyzioterapie na FTVS UK v Praze. V rámci studia jsem se dostala na měsíční praxi do Centra Paraple. Problematika a kolegové mě natolik zaujali, že jsem tu od té doby začala fungovat jako fyzioterapeut.


Ráda se účastním sportovních kurzů a pomáhám lidem najít nové možnosti sportování a zábavy. Sport je i mou velkou radostí, ať už se jedná o lyže, kolo, inline brusle, plavání, volejbal, chození po horách nebo vyjížďky s kamarády na ferraty. Mám ráda hudbu a tanec. Ráda pracuji s lidmi nebo s dětmi. Na střední jsem jezdila jako vedoucí na dětské tábory, při vysoké zas na dětské ozdravné pobyty do Řecka.



Jsem aktivní člověk, který je pro každou špatnost. Mám ráda lidi kolem, zábavu, adrenalin..zkrátka vše, co přináší dobrou náladu, poznatky a nové zkušenosti. Proto ráda překonávám sama sebe. Další takovou výzvou jsou letošní Himaláje, kam jsem chtěla jet už dříve, ale nevyšlo to..takže se teď hrozně těším!


Mohlo by Vás také zajímat

0 comments: