Lenka Šroubová

7:10 AM NO LIMITS Himalaya 2016 0 Comments


Jmenuji se Lenka Šroubová a je mi 19 let. Plním zlatou úroveň programu DofE, do kterého jsem se zapojila zhruba před rokem.

Dovednost: Šachy
Šachy jsou můj největší koníček. Hraji je už od mala, i když na svůj první turnaj jsem jela až ve dvanácti letech. Mým největším dosavadním úspěchem je medaile z Mistrovství České republiky juniorek a reprezentovala jsem též Českou republiku na Mistrovství Evropy mládeže. Nedávno jsem získala titul KMž. Ráda bych rozšířila svůj repertoár zahájení šachové hry, neboť její úvodní část nepatří k mým silným stránkám.  


Sportovní aktivita: Aikido
Aikido je druh bojového umění pocházející z Japonska. Líbí se mi na něm, že je založeno na využití energie soupeře, proto není potřeba velké síly k zneškodnění protivníka. Aikidu se věnuji už delší dobu, nicméně pořád toho ještě spoustu neumím a chci se nadále zlepšovat.




Dobrovolnictví: Program Pět P
Jedná se o obdobu amerického programu Big brothers big sisters s více než stoletou tradicí. Pravidelně se každý týden scházím s dívkou ze sociálně znevýhodněné rodiny, které pomáhám s učením a aktivně s ní trávím volný čas. Absolvovala jsem už také několik zajímavých a poučných školení o psychologii, kde jsem poznala bezva lidi. Mým největším cílem v dobrovolnictví je někomu pomoci a udělat mu radost.

Akce s pobytem: Jazykový pobyt ve Valencii
Španělština patří k mým nejoblíbenějším jazykům a chtěla bych se ji dokonale naučit. Jazykový pobyt mně velmi pomohl, protože nyní se už dokážu domluvit, a také jsem si vyzkoušela, jaké to je být sama v cizině bez pomoci kohokoli jiného. Seznámila jsem se se spoustou skvělých lidí nejen ze Španělska, ale z celého světa.

Expedice: Himaláje 2016
Ráda bych se zúčastnila dobrodružné expedice do Himaláje s vozíčkáři. Baví mě cestování a poznávání cizích kultur. Expedice pro mě představuje obrovskou výzvu k překonání sama sebe.

Mohlo by Vás také zajímat

0 comments: